מערכת לניהול פניות מהאתר: מידע על מערכת לניהול פניות | Frontask CRM

השאירו פרטים

    מה כדאי לדעת לגבי מערכת לניהול פניות?

    היום כל סוג של עסק מבין את החשיבות של השקעה במערכת מתקדמת ויעילה המאפשרת ניהול פניות.

    אם בעבר רוב הלקוחות הגיעו אליכם בעקבות המלצות מפה לאוזן, פרסומים ברדיו או בטלוויזיה, הרי שהיום מרבית הלקוחות מגיעים מהאינטרנט.

    באמצעות קמפיינים פרסומיים שונים תוכלו להגיע אל קהל היעד שלכם ולעודד אותם להשאיר פרטים.

    פרטים אלו ישמשו את אנשי המכירות שלכם, במטרה לבצע את תהליך המכירה ולספק ללקוח את הפתרון המקיף והמתאים ביותר עבורו. אך חשוב לזכור כי פניות אלו, המכונות גם “לידים”, חייבות להיות מנוהלות בצורה מהירה ויעילה.

    במידה ואיש המכירות יחזור ללקוח הפוטנציאלי רק לאחר מספר ימים, רוב הסיכויים שהפנייה כבר תהיה קרה ולא רלוונטית. לכן חשוב להיעזר במערכת מתקדמת ויעילה, שתנהל את הלידים הנכנסים ותבטיח מענה מהיר ויעיל לכל פניה.

    מערכת לניהול פניות מהאתר – נקודות שכדאי לקחת בחשבון

    מערכת שנועדה לנהל את הפניות הנכנסות תאפשר לכם מענה מקצועי ואפקטיבי לכל פניה. באמצעות אוטומטיזציה של תהליכים שונים, המערכת תשלח התרעה לאנשי המכירות הרלוונטיים ותעביר אליהם את הפניות החמות ביותר.

    הדבר יבטיח כי הלקוח הפוטנציאלי יקבל מענה מהיר במיוחד, במטרה להגדיל את הסיכוי לסגור את העסקה.

    יש לזכור כי התחרות בשוק של היום נחשבת לקשה במיוחד, לכן אין זה מפתיע כי רוב הלקוחות פונים למספר בתי עסק במקביל.

    ברוב המקרים, עסק שמשקיע בניהול נכון של הלידים שלו יצליח לחזור ראשון ללקוח ולסגור את המכירה, הרבה לפני המתחרים.

    לעומת זאת, אם תפנו ללקוח הפוטנציאלי כאשר הליד כבר קר ולא רלוונטי, ככל הנראה תשמעו שהוא כבר סגר את העסקה עם המתחרים שלכם.

    מערכת לניהול פניות מהאתר – כל היתרונות

    מערכת מתקדמת ואיכותית לניהול פניות מאפשרת לייצר סדר וארגון בפניות הנכנסות. המערכת מקבלת את הליד הנכנס ממקורות שונים ומטפלת בו באופן אוטומטי.

    הלידים יכולים להגיע מדפי נחיתה, מדיות חברתיות ואפילו מהמרכזיה שלכם. המערכת מספקת מידע לגבי מקור הפניה והיא מדרגת את האיכות שלה.

    ניתן לייצר דוח ולראות מהיכן הגיעו מרבית הלידים האיכותיים ואילו לידים הפכו לבסוף ללקוחות שלכם.

    הדבר יאפשר לכם לרכז את מאמצי השיווק והפרסום שלכם ולנתב אותם לאפיקים המתאימים ביותר לעסק שלכם. כ

    דאי לציין כי המערכת מספקת המשכיות עבור הלקוח הפוטנציאלי, מאחר ומיד בסיום השארת הפרטים הוא מקבל מייל או סמס אוטומטי מהמערכת.

    אנו בחברת פרונטסק נשמח לספק לכם מערכת לניהול פניות מהאתר בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

    המערכת שלנו מבוססת על טכנולוגיית הענן וממשק המשתמש מבוסס על השפה העברית. תוכלו להרוויח המון מהיתרונות הרבים של המערכת וכמובן שנשמח לסייע לכם לבחור את הפתרון האידיאלי ביותר לצרכי העסק שלכם.

    בכל הנוגע למערכת ניהול פניות, ועוד טכנולוגיות נוספות, אנו מחזיקים בוותק וניסיון של מעל לעשור בתחום ונשמח לתרום לכם מהידע הרב שצברנו לאורך השנים. לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים על מערכת ניהול פניות, צרו קשר!

    בנוסף, מוזמנים להתרשם עוד ממגוון שירותינו:

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר