כמה עולה מערכת דיוור? כנסו לטיפים ומחירים » Frontask CRM

השאירו פרטים

    כמה עולה מערכת דיוור?

    הרצון של כל עסק הוא להגדיל את ההכנסות שלו ולכן בעל העסק בוחן דרכים שיווקיות שונות שיובילו את הלקוחות הפוטנציאלים אל האתר או אל החנות הפיזית שלו וכך הם יבצעו בה הזמנה.

    היתרונות של מערכת דיוור

    כאשר בעל עסק בוחן כמה עולה מערכת דיוור, הוא מקבל הצעות מחיר מכמה חברות שעוסקות בתחום זה. השימוש במערכת זו מאפשר שליחה של הרבה מאד ניוזלטרים לפלח נרחב של הלקוחות בקלות. החברה נותנת הוראה של שילוח מידע מסוים בשעה ספציפית לכל הלקוחות הפוטנציאליים או למקצת מהם על פי פילוח האוכלוסייה וכך תוך כמה דקות הלקוח כבר מודע למבצעים חדשים, למוצרים חדשים שמוצעים ללקוחות, שירות ייחודי ועוד.

    בדרך זו הלקוחות נחשפים למידע רב והם מחליטים אם הם מעוניינים להיכנס לאתר האינטרנט, לבחון את האפשרויות ואולי לרכוש מוצר זה או אחר. או לחלופין הם בוחרים לא לפתוח כלל מייל זה.

    לאחר שבעל העסק מקבל הצעת מחיר והוא יודע כמה עולה מערכת דיוור, הוא מבצע את התחשיבים הפנימיים שלו לגבי עלות מול תועלת ובהתאם לכך הוא מחליט אם להצטרף לשירות זה או לא.

    מערכת דיוור כוללת משלוחים של ניוזלטרים באופן קבוע, או בתדירות נמוכה ובשילוב של חבילות SMS.

    עלות של שליחת ניוזלטרים באופן קבוע באמצעות מערכת דיוור

    האסטרטגיה השיווקית של פרונטאסק היא למצות את כל היכולות. זו הסיבה שלאחר שהלקוח יודע כמה עולה מערכת דיוור, הוא מבין שברוב המקרים מדובר בצעד שהוא כדאי כלכלית, כיוון שהסיכוי לקבל הזמנות הוא רב והסיכון הוא נמוך לאור העלויות שאינן כה גבוהות והן חלק מתקציב השיווק והפרסום של העסק.

    אם יש לכם התלבטות בנושא זה, אנשי המקצוע המיומנים של פרונטאסק מערכת CRM לעסקים ישמחו לסייע לכם כדי שתבצעו סיעור מוחות המותאם לעסק שלכם ובעקבותיו יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל החלטה שתוביל ליצירת הכנסות נוספות בעסק שלכם.

    בנוסף, מוזמנים להתרשם עוד ממגוון שירותינו:

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר