תוכנה לניהול העסק שלך | תוכנת ניהול עסק מומלצת - Frontask CRM

השאירו פרטים

    Frontask CRM – תוכנה לניהול העסק שלך

    מי כמןך יודע, עד כמה קשה לנהל עסק ולשמור עליו מצליח לאורך זמן. הרי יש כל כך הרבה דברים לזכור ולבצע – פניות של לקוחות חדשים, טיפול בלקוחות קיימים, עבודה מול ספקים ומעקב התשלום מולם, הנהלת החשבונות ועוד!

    מי כמןך יודע, עד כמה קשה לנהל עסק ולשמור עליו מצליח לאורך זמן. הרי יש כל כך הרבה דברים לזכור ולבצע – פניות של לקוחות חדשים, טיפול בלקוחות קיימים, עבודה מול ספקים ומעקב התשלום מולם, הנהלת החשבונות, ניהול העובדים…. כל זאת, ואפילו לא דיברנו עדיין על פעולת שיווק יזומה שצריך לבצע מעת לעת.

    אז מה עושים? איך מסתדרים? הרי, ככל שהעסק גדל, כך גדל גם נפח המידע, המשימות והתזכורות שצריך לנהל. וכשיש עובדים, אז מה כל אחד מהם עושה? איך מחלקים את המשימות ואיך יודעים מיהו עובד מוצלח ומי לא? כאן צריך מערכת חכמה – Frontask CRM היא הבחירה הנכונה בשבילך

    כדי לנהל את העסק שלך כמו שצריך, ואף לשמור עליו לאורך שנים, יש צורך בתוכנה שתעזור לך לנהל את כל ההיבטים של הפיעלות העסקית שתוארה פה למעלה, והרבה יותר מכך. במאמר זה ננסה לספר על חלק מהיתרונות של מערכת Frontask CRM לניהול עסק.

    בתוכנת ניהול העסק שלך חשוב להתחיל מהשלב הראשון בו נוצר קשר עם הלקוחות – שלב קבלת הלידים – ומערכת Frontask CRM יודעת לקלוט את כל הלידים הנכנסים , את כל פניות הלקוחות אל המערכת מרגע בו הם מזינים את פרטיהם בדף הנחיתה.

    ניהול הפעילות של העובדים היא אספקט חשוב בכל תוכנת ניהול עסק: לדעת מי עושה מה, מי אמור ‘ליטול פיקוד’ על המשימה בשלבים מתקדמים שלה, וגם לדעת מה ביצע כל עובד, אפילו אם המנהל נמצא מחוץ למשרד. Frontask CRM מסייעת לכם בכל ניהול הפעילות היומית של העובדים – בין אם בקוים מנחים ותזכורות לפעילויות שהם אמורים לצבע ומול מי עליהם לבצע איזה פעילות, בין אם בהגדרות מנהלים וכפיפים כך שמנהלים של עובד מסוים יוכלו לראות את פעילות העובד הכפיף שלהם ולסייע לו, במגוון דוחות נרחב על העדכונים האחרונים שנעשים במערכת, ועל הפעילויות בהם היו מעורבים העובדים השונים.

    תוכנת Frontask CRM כוללת מנוע יחודי לניהול תהליכי עבודה, שהם ליבת הפעילות בכל עסק מצליח. ניתן להגדיר בקלות את הפעילויות השונות שכבר מתבצעות אצלכם בעסק, ומי מהעובדים אחראי על ביצוע כל פעילות, ובאותו רגע המערכת הופכת להיות הכלי החשוב ביותר בניהול העסק שלך, שיעזור לבצע מעקב אחרי כל משימה, אחרי פעילות של כל עובד, כל ספק וכל לקוח. למשל, ניתן להגדיר ומראש שפעילות מסוימת מול הלקוחות תועבר לגורם האחראי בחברה – למשל נושא של פגישה יועבר לאחד מנציגי המכירות באופן אוטמטי, ואילו הפקת חשובנית תועבר למנהל/ת הכספים.

    בעזרת תוכנת Frontask CRM  לניהול העסק שלכם תוכלו לעקוב ומכל מקום אחרי כמות השיחות הנכנסות לעסק, לדעת ולזהות את שעות השיא בפעילות (באם יש צורך לתגבר את כמות המוקדנים), לזהות מי מהעובדים יוזם את כמות הפניות הרבה ביותר ללקוחות ואת משכן, כך שניתן יהיה לעקוב אחר אחוזי הסגירה של אותו עובד.

    ואם תרצו לקבל מידע על הפעילות העסקית שלכם, תוכלו בקלות לייצר בתוכנת ניהול העסק דוחות עבור אנשי קשר ופעילויות דרך מחולל הדוחות המובנה. וכך לפלח את כמות הסגירות, בין אם בתהליכי מכירה, או אפילו בתהליכי טיפול בתלונות, לפי הערוצים השונים – למשל כמה פניות שהגיעו מmini site מסוים הניבו פגישות וסגירות של עסקה, לעומת פרסום באפיק אחר. כך תוכלו לעקוב ולנהל פלח עסקי שיווקי ב-Frontask CRM.

    בניהול של עסקים רבים, חשוב לנהל קבוצות עבודה מסוגים שונים, אם אלה רשימת מתעניינים במוצר מסויים, נרשמים לקורס, יום עיון, או כל נושא אחרי אשר מצריך איגוד של מספר אנשי קשר במערכת. תוכלו לעשות זאת בקלות רבה, דרך ממשק ניהול הקבוצות המובנה במערכת Frontask CRM. ניתן בקלות רבה לזמן את המשתתפים לפגישות, לבצע שיווק ישיר עבורם דרך מיילים או מסרונים, ולבצע כל סוג של מעקב, באופן קל ופשוט, כדי לחסוך זמן יקר בניהול השוטף של העסק, ובעיקר, כדי לא לשכוח שום דבר.

    בתוכנת ניהול העסק חשוב כאמור לנהל את כל הטיפול בלקוחותיך השונים החל משלב הלידים, אך כפי שצויין, חשוב גם לא לשכוח את השיווק היזום עבור הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים. תרצו בוודאי לנהל גם קמפיינים עם מסרים שיווקיים אותם ניתן להכין ולהפיץ בקלות בFrontask CRM, הכוללת מערכת דיוור מתקדמת ונוחה מאוד לשימוש. כך מערכת ניהול העסק שלך מסייעת לך גם בפילוח וניהול הפעילות השיווקית היזומה – בין אם קמפיינים לבעלי ענין בתחום מסוים במיילאו בסמס, וגם בעזרת סדרות מסרים שיווקים ללקוחותיך.

    ומה עוד? באמצעות מערכת Frontsk CRM לניהול עסק תוכלו למצוא גם מודול שיסיע לכם לעקוב ולנהל את כל ההתחשבנות הכספית מול לקוחותיכם – תוכלו בתוך המערכת להפיק הצעות מחיר ללקוחות , להעיבר אליהם דרישות תשלום מתוך המערכת (חשבון עסקה) ולהמיר חשבונות אלו לחשבוניות מס וקבלות. בעזרת מערך הדוחות תוכלו לעקוב אחרי החשבוניות שהפקת וקבלות שהפקתם מידי חודש.

    וכל זאת, רק על קצה המזלג! Frontask CRM הינה מערכת לניהול עסק, שבאה לעזור לכם לנהל כל אספקט בפעילות העסקית שלכם – לקוחות , עובדים, ספקים וכספים, ובעזרתה תוכלו לחסוך זמן יקר ומשאבים בכל תחומי הפעילות העסקית השוטפת שלכם.

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר