Frontask CRM ומחולל הדוחות המתקדם | Frontask CRM

השאירו פרטים

    Frontask CRM ומחולל הדוחות המתקדם

    מערכת Frontask CRM מעמידה לרשותכם מספר רב של דוחות מובנים עבור ניהול קשרי לקוחות בעסק שלכם, ולצד זה אפשרות להגדיר ולבנות דוחות משלכם על בסיס הנתונים שאתם מנהלים על לקוחותיכם במערכת

    מערכת Frontask CRM מעמידה לרשותכם מספר רב של דוחות מובנים עבור ניהול קשרי לקוחות בעסק שלכם, ולצד זה אפשרות להגדיר ולבנות דוחות משלכם על בסיס הנתונים שאתם מנהלים על לקוחותיכם במערכת CRM.

    המערכת המתקדמת עבור ניהול לקוחות, מאפשרת לבצע מגוון רחב של חיתוכים על הפעילות המתנהלת בעסק שלכם, למשל ניתן למצוא דוח ובו מאגר של כלל מאגר הלקוחות או הספקים שלכם, עם אפשרות להגדיר באופן עצמאי את השדות שאתם מעונינים לראות. בעזרת מערך הדוחות, המובנה במערכת ה-CRM, ניתן לבצע ייצוא לאקסל לשם שמירת נתונים והמשך סינונים ומיונים מחוץ למערכת, וניתן להשתמש במערכת לשם המשך ניהול הלקוחות, כמו למשל קמפיינים על קבוצות שונות של אנשי קשר, לקוחות וספקים שאתם ממיינים ומקטלגים בתוך הדוחות.

    מערך הדוחות המשוכלל של Frontask CRM מאפשר לכם לקחת צעד גדול קדימה בניהול לקוחות.

    תוכלו לבנות את הדוחות באופן עצמאי ולשלב בין פרטי המידע שיש לכם בכרטיס ניהול הלקוח (למשל אופן הפניה שלהם אליכם או מתי הוספתם אותם אל המערכת) וגם שדות מתוך המידע הנוסף המתנהל על התהליך מולם (למשל באיזה מוצרים הם מתעניינים או תאריכי יעד לסיום , דירוג וכן הלאה).

    שילוב זה של פרטי המידע הכללים של הלקוחות ומידע ממוקד וספציפי על כל משימה מאפשר לכם למקד את אנשי המכירות בפעילותם מול הלקוחות ויכול לסייע לכם רבות בניהול קשרי הלקוחות, ובפילוחי המידע הרלוונטי על מאגר הלקוחות שלכם.

    נוסף על מחולל הדוחות, קיימים במערכת CRM דוחות רבים המובנים ובאים לעזרתכם.

    תוכלו למצוא בתוכנה דוחות נפרדים המוקדשים לנושא הכספים למשל וכך תוכלו בתוכנת ה-CRM דוח המוקדש להצעות מחיר, לחשבוניות עסקה, לחשבוניות מס, קבלות וכן הלאה. דוחות אלו יעזרו לכם לעקוב אחר הפעילות הכספית המתנהלת במערכת ניהול הלקוחות שלכם.

    דוחות נוספים מוקדשים לפילוח פעילות אנשי המכירות, במערך ניהול הלקוחות.

    למשל בעזרת דוח ההמרות ניתן בקלות לפלח את נתוני המידע של פעילות המכירה או פעילות אחרת של עובד מסוים בחברה, או כלל עובדי החברה, לפי טווח תאריכים, וכך נוכל לדעת לפי כל אחד מערוצי הפתיחה של הפעילות (למשל : פניה יזומה, או פניה נכנסת, פניה דרך האתר וכן הלאה והלאה), כיצד התקדם התהליך הלאה וכמה מכל אחד מהערוצים הוביל לכלל סגירת עסקה.

    כך ניתן בקלות בתוכנת Frontask CRM לדעת למקד את הפעילות של אנשינו בערוצים אשר מובילים יותר לסגירת עיסקאות.

    Frontask CRM פותחת בפניכם עולם חדש עבור ניהול קשרי לקוחות, ובאמצעות מערכת מתקדמת לניהול לקוחות מאפשרת לכם לנהל בקלות כל פרט ולאחזר כל נתון.

    ניתן להעזר במחולל הדוחות הקיים במערכת, או במערך הדוחות המובנים כדי להפיק את התועלת המירבית מכל תיעוד המידע במערכת ה-CRM שלכם, בין אם בשדות מיוחדים אשר אתם מוסיפים באופן אישי למערכת, למשימות, או לכל פריט מידע אחר, Frontask CRM תעמוד לרשותכם בכל עת!

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר