מערכת לניהול קמפיינים - שיווק לעסק נכון! | Frontask CRM

השאירו פרטים

    מערכת לניהול קמפיינים

    משרדי פרסום ושיווק דיגיטלי עובדים היום בשיטות מתקדמות מאד וזאת באמצעות מערכת לניהול קמפיינים אשר עושה סדר ומייעלת מאד את תהליכי העבודה היום יומיים.

    תהליכי פרסום ברשת

    המטרה של כל קמפיין פרסומי הוא ליצור כמה שיותר תהודה, לידים ותוצאות. היום אפשר לבצע זאת באמצעות מערכת מתוחכמת שמעניקה את המענה המושלם לכך. הצוות של פרונטאסק מסייע לכל לקוח בהתאמה נכונה של מערכת לניהול קמפיינים אשר היא המענה המושלם לשיטת העבודה שלו.

    היום יש רצון רב לקדם במהירות מהלכים כדי להגיע לסופו של קמפיין מוצלח לכן מתכננים כראוי את השלבים השונים בכל פלטפורמה, כדי לקבל החלטה על הכלים האוטומטיים שבזכותם יהיה זה מהלך אפקטיבי ותואם את התכנונים והחזון של כל חברה.

    לאחר ההטמעה של המערכת, העובדים מבצעים לאורך הדרך פעולות של שליטה ובקרה. הם בוחנים את התוצאות ובהתאם לכך יוצרים שינויים בקמפיין כמו הגברת קצב המודעות או לחלופין יצירת האטה, הגדלת התקציב או הקטנתו וכל זאת על פי הדוחות שרואים בסיוע מערכת לניהול קמפיינים.

    נתונים בסיסיים לכל מסע פרסום

    פרונטאסק יוצרת קמפיינים ייעודיים על פי ההטמעה של פרסומי הבאנרים והפופ אפ ברשת. מתבצע מעקב אחר החשיפה של כל פרסום מרגע שהפרסום עלה לאוויר ולאורך כל הזמן שהוא באוויר. מערכת לניהול קמפיינים כוללת ספירה אוטומטית של הלידים שמגיעים בעקבות הפרסומים וכמות ההקלקות. מעבר לכך המערכת מסוגלת לתת מידע על העסקאות שבוצעו בפועל על פי המסלול של כל לקוח שראה את הפרסום ועד קבלת ההחלטה של הרכישה.

    סטטיסטיקה של הצלחות

    אחד הדברים המעניינים ביותר בכל מסע פרסום הוא ניתוח הביצועים של מערכת לניהול קמפיינים. העוצמתיות של התוצאות מפתיעה לא אחת את כל הצוותים ולכן הם לומדים מכך מה כדאי לבצע הן כעת והן בפרסומים הבאים. תהליך הלמידה הוא מרתק כיוון שהדוחות הם מדויקים ורציפים. אפשר לסווג את התוצאות על פי כמה וכמה פרמטרים כמו ימים שונים במהלך השבוע, על פי שימוש בדפדפן זה או אחר, השעות המוצלחות ביותר, מילות המפתח אשר יצרו השפעה נרחבת ועוד.

    כל נושא הפרסום קיבל בשנים האחרונות תפנית מהותית ולכן כדאי מאד לקבל את ההכוונה מהצוותים המקצועיים של פרונטאסק וכך להגיע לפסגות חדשות בכל מה שקשור לנושא שיווק ומכירות.

    אם אתם מרגישים שמערכת CRM מסוג זה חסרה לכם בעסק, דברו אתנו ואנו נעשה כל שניתן כדי לסייע לכם.

    בנוסף, מוזמנים להתרשם עוד ממגוון שירותינו:

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר