אוטומציה של תהליכים עסקיים | אוטומציה עסקית - Frontask CRM

השאירו פרטים

    אוטומציה של תהליכים עסקיים

    הרעיון שעומד מאחורי אוטומציה של תהליכים עסקיים הוא ייעול של העבודה המערכתית בכל עסק ללא קשר לגודלו ולהיקף העסקאות שלו.

    פעולות זהות שחוזרות על עצמן

    בכל עסק יש פעולות מסוימות שחוזרות על עצמן, כמו לדוגמה קליטה של נתוני הזמנה, מידע על תשלום, נתונים של משלוחים ועוד. במקום שאחד העובדים יקליד אותם שוב ושוב, יוצרים מערכת אוטומטית שמעבירה את המידע הרלוונטי בין הרבדים השונים של המערכת וכך הדברים מוזנים באופן אוטומטי ללא צורך בביצוע הפעולות הכפולות הללו על ידי העובדים.

    בדרך זו של אוטומציה בעסק יש חיסכון בזמן ובכוח אדם, מעבר לכך הפעולות הללו נעשות באופן מהיר כך שהדיווחים הם בזמן אמת ומעניקים נוחות מקסימלית לכל עובד שאמור לבצע בעקבות המידע פעולות נוספות.

    קידום הליכים חשובים בעסק

    כדי לבצע באופן תדיר אוטומציה של תהליכים עסקיים כדאי להיעזר במערכת האיכותית של Frontask אשר מבוססת על שיטת  CRM שיש בה ריכוזיות והרבה שלוחות. אופן העבודה בכל אחת מהשלוחות הוא זהה ולכן קל מאד למנהלי העסק ולעובדים לבצע את כל הפעולות הנדרשות באופן יום יומי.

    מערך זה מסייע מאד להטמעת תהליכים שיווקיים כמו לדוגמה איסוף של לידים, מעקב וטיפול בלקוחות פוטנציאליים, פנייה ללקוחות שהפסיקו קנייה באתר אינטרנט מקוון ולכן לא השלימו את ההזמנה ותזכורת ללקוחות לשוב ולקנות באתר שבו שהו בעבר.

    קשר עם הלקוחות

    בזכות פעולות אוטומציה של תהליכים עסקיים כאלו, אפשר לבצע פעולות שונות כדי להיות בקשר רציף עם לקוחות. הדבר עשוי להוביל לסגירה של הזמנות ועסקאות חדשות. כך כל לקוח יקבל מענה אוטומטי כשהוא שולח מייל להנהלת אתר האינטרנט, המערך האוטומטי ינהל עם הלקוח שיחה באמצעות הצ’אט בוט כדי לסייע בשאלות השונות ובמידת הצורך לנתב נציג אנושי לשוחח אתו.

    מערכת CRM של Frontask עוקבת למעשה אחרי הרבה מאד תרחישים אשר קורים במערך התקשורת 24 שעות ביממה ומבצעת פעולות אוטומציה של תהליכים עסקיים שנקבעו כנכונות ביותר לכל אחת מהבעיות. הלקוח מרוצה מהעובדה שהוא קיבל משוב מהיר וכך הוא יכול להמשיך בהתקשרות שלו עם אנשי אתר האינטרנט.

    בעידן המחר יש לבצע פעולות אוטומטיות יעילות ולקצור את התוצאות המעולות בעקבותיהן. אם זה מה שנחוץ לעסק שלך, דבר איתנו. אחד הנציגים המומחים שלנו ישמח לתת לך ייעוץ והכוונה על פי התחום שבו אתה עוסק ומהר מאד תבצע גם אתה אוטומציה בעסק
    .

    בנוסף, מוזמנים להתרשם עוד ממגוון שירותינו:

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר