תקנון חברה רשם החברות | למה זה כזה חשוב? - Frontask CRM

השאירו פרטים

    תקנון חברה רשם החברות

    איש עסקים או כמה אנשי עסקים אשר מעוניינים להקים חברה בע”מ פונים לעורך דין שזה תחום ההתמחות שלו והוא מסייע להם בהכנת המסמכים הנדרשים למטרה זו. את המסמכים המלאים מגישים on line  או לחלופין במשרדי רשם החברות הממוקמים ברשם התאגידים ונציגיהם מקדמים תהליך זה כדי שהחברה תוקם.

    תקנון חברה רשם החברות על פי הנוסח המאושר

    קיים נוסח בסיסי של תקנון חברה רשם החברות אשר בו מופיע מידע מפורט על נושאים הקשורים באופייה של החברה ובפעילותה בעתיד. עורך הדין מכין את כל המסמכים הרלוונטיים הכוללים פרטים של כל אחד מבעלי המניות, מספר תעודת הזהות שלו וכתובת עדכנית.

    עורך הדין מכין גם תקנון חברה וכולל שבו את הפרטים הבאים:

    • מהו שם החברה המוצע. כדאי לבדוק לפני כן במאגר השמות הפעילים של רשם החברות, אם קיימת חברה בשם זהה העוסקת בתחום הספציפי, ואם כן קיים סיכוי שרשם החברות לא יאשר את השם המוצע. לכן מומלץ להציע שני שמות נוספים כך שרשם החברות יאשר את אחד מהם. אפשר ששם החברה יהיה בעברית, באנגלית או בשתי השפות.
    • בסעיף של מטרות החברה הנוסח הנוח ביותר הוא לכתוב לעסוק בכל עיסוק חוקי וכך הדבר אינו מגביל את הפעילות העסקית של החברה והיא יכולה בכל עת לפעול ברבדים חדשים.
    • תקנון חברה רשם החברות כולל את הון המניות הן הרשום והן המוקצה. יש פירוט כמה מניות יירשמו וכמה מניות יוקצו ואת ערכה של כל מניה. יש מניות רגילות, מניות בכורה, מניות הנהלה ועוד.
    • אחריותם של בעלי המניות על פי תקנון חברה רשם החברות היא מוגבלת כיוון שזוהי חברה בערבון מוגבל. .

    החלטות על תוואי הדרך באמצעות תקנון חברה

    בתקנון חברה מציין עורך הדין את ההחלטות שהתקבלו בין בעלי המניות לגבי צורת ההתנהלות העסקית כמו לדוגמה:

    1. מהי ההסדרה של רוב בעלי המניות ומהו אופי ההצבעה לצורך קבלת החלטות שונות.
    2. מי יהיה דירקטור בחברה, כיצד ימנו כל אחד מהם, מהן האפשרויות שלהם להצבעה, באיזה תחום יעסוק כל אחד מהם בעסק וכמה דירקטורים יהיו בחברה בסך הכול.
    3. כמה מניות יהיו לכל דירקטור ומאיזה סוגים.
    4. מסלול חלוקת הדיבידנד.
    5. האפשרות להעברת מניות בין בעלי המניות או לגורם חיצוני.
    6. בביצוע פירוק של החברה – כיצד יתבצע הליך מכירת הנכסים.

    בכל שאלה בנושא זה, המומחים של פרונטאסק מערכת CRM, ישמחו לסייע לכם.

    בנוסף, מוזמנים להתרשם עוד ממגוון שירותינו:

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר