שירות אל תתקשרו אלי DNCM: צמצום שיחות לא רצויות | Frontask CRM

השאירו פרטים

    חיבור לשירות אל תתקשרו אלי DNCM

    שירות “אל תתקשרו אלי” נועד לצמצם את מספר השיחות הבלתי רצויות שאנו מקבלים כמעט בכל יום. חיבור לשירות “אל תתקשרו אלי” הצליח לצמצם את מספקי התלונות שהתקבלו במשרד התקשורת וסייע לאנשים רבים להחזיר את השליטה על קווי הטלפון שלהם. עסקים רבים חוששים מפני תביעות ולקוחות רבים פנו אלנו בשאלות בנושא, על איך ניתן להתחבר, לכן דאגנו לחבר את ממשק FRONTASK CRM שלנו בצורה ישירה למאגר “אל תתקשרו אלי”. הצגת המידע נעשית בצורה פשוטה וקלה. לקוחות פרונטסק נהנים מחיבור אוטומטי של השירות ישירות לכרטיס הלקוח. תוכלו לדעת בזמן נתון אם הלקוח שלכם אכן מחובר לשירות ואם אכן ניתן להתקשר.

    חוק הספאם

    כולם כבר מכירים את “חוק הספאם” האוסר על משלוח דואר זבל אלקטרוני, מסרון, מסרים מיידים (כמו וואטסאפ), ביצוע שיחות ספאם. מרגע הבקשה להסיר את הפרטים שלנו מרשימת התפוצה או ללא אישור מוכח. הבעיה היא שהפרטים של לקוחותינו מסתובבים בהמון פלטפורמות שיווק וקשה מאוד לבטל זאת לגמרי וגם לעקוב, לכן הקימו את שירות “אל תתקשרו אלי”.

    איך מתחברים למאגר “אל תתקשרו אלי”

    חיבור למאגר נעשה ע”י רישום למערכת הלאומית של my.gov.il (חשוב שיהיה מורשה בארגון), כניסה לפורטל החברות של הרשות להגנת הצרכן ע”י מורשה בארגון, לאחר מכן יש לקבל טוקן ומזהה, לאמת את חיבור ה API. אנחנו בפרונטסק – מערכת crm בעברית חסכנו לכם את העבודה הקשה ובמקום לבזבז זמן עסק יקר, תוכלו להתחבר אלינו ולקבל את השירות עם עוד אקסטרה מודולים שיעזרו לכם בניהול העסק.

    שירות “אל תתקשרו אלי” – איך זה עובד?

    כדי להיכנס למאגר “אל תתקשרו אלי” יכול כל אזרח להיכנס לאתר השירות, להזין פרטים אישיים ומספר טלפון ולאשר את הזהות ע”י מסרון לנייד. מרגע זה, כל עסק שאכן ייצור קשר עם הלקוח, בין אם זו שיחת מכירה או שירות, מבלי לקבל אישור מוכח מהלקוח חשוף לתביעה בעלת כנס כספי גבוה.

    סיבות התקשרות מצד העסק – דוגמאות

    1. פנייה יזומה של העסק ללקוח אשר קיים ברשימת התפוצה של העסק וכי העסק רוצה להציע מבצע כלשהו או הטבה – חייב בעל העסק בבדיקה מול מאגר “אל תתקשרו אלי”.
    2. חזרה לצרכן לגבי עסקה ממושכת, בתוך תקופת העסקה – יש לשים לב כי ניתן לחזור לצרכן אך ורק לגבי אותה עסקה.
    3. צרכן אשר פונה לעסק ומאשר כי יחזור אליו בטלפון – על העסק לשמור את הסכמת הצרכן להתקשרות התקפה לשנה בלבד, אלא אם הצרכן מאשר אחרת.

    סיכום

    אנחנו בפרונטסק מערכת CRM נספק לכם את כל הכלים הרלוונטיים לניהול הלקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר, לכן יצרנו עבורכם את החיבור הישיר מול מאגר “אל תתקשרו אלי”. בעזרת ממשק FRONTASK CRM תוכלו לדעת בכרטיסיית הלקוח האם הלקוח מחובר לשירות או לא. צרו קשר לפרטים נוספים.

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר