מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים | 15% הנחה - Frontask CRM

השאירו פרטים

    מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים

    בעסק קטן יש להקדיש תשומת לב רבה לכל תרחיש ולכל שינוי וזאת כדי לשמור על המסגרת הפיננסית והניהולית שלו. כל שינוי קטן כמו לדוגמה ירידה בהכנסות עלולים לפגוע בחיוניות של העסק ולכן הבעלים נמצא כל הזמן עם היד על הדופק ועושה כל שניתן כדי שרמת ההכנסות תעלה ולא תרד.

    מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים

    אחד מכלי העבודה שמאפשרים ניהול מעולה של הפעילות העסקית הוא מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים. בעלי עסקים קטנים שרכשו את המערכת ולאט לאט לומדים כיצד לתפעל אותה, מבינים את ההבדל התהומי של ניהול העסק באמצעות מערך זה לעומת העבר.

    מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים מעניקה יכולות ניהוליות גבוהות כיוון שבעל העסק רואה בזמן אמת את מצב המשימות העכשווי, כמה משימות נותרו פתוחות, באיזה רובד יש תקיעות ולכן יש להגביר בו את כוח האדם, אם יש נושאים שלא מטופלים ולכן יש לעורר עובדי מחלקה מסוימת, או היכן יש כשלים אחרים.

    במקביל הוא רואה את כמות הלידים שטופלו לאורך כל היום על ידי אנשי המכירות, את יחס ההמרה ואת האפקטיביות של כל ליד על פי סכום הקנייה הממוצע של כל לקוח.

    הסקת מסקנות באמצעות מערכת ניהול לקוחות

    אחד הדברים החשובים בכל עסק הוא יכולת ניתוח הנתונים. כאשר עובדים עם מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים, אפשר לראות בממשקים השונים את התוצאות של הקמפיינים הפרסומיים, של ניהול פרויקטים שונים בתחומי בנייה, אדריכלות ועוד. הנראות הברורה באמצעות המערכת המתקדמת מאפשרת לבעלי העסק להסיק מסקנות וליישם אותן באופן מידי.

    כמו לדוגמה הוספת נציגי שירות בשעות מסוימות, או לחלופין הפסקת הפעילות בנישה מסוימת כיוון שהיא אינה מובילה להכנסות שמכסות את העלויות ואין סיבה להמשיך ולהפעיל מחלקה שהיא הפסדית כיוון שההפסדים האלו נוגסים מהרווחיות של העסק.

    במערכות הניהול הישנות היכולת להסקת המסקנות הייתה מתבצעת לאחר חודש או לאחר פרק זמן ארוך יותר ובינתיים העסק המשיך לתפקד באופן לא נכון ולכן גם ההפסדים נגררו חודש ועוד חודש. זו הסיבה שכאשר משתמשים במערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים, מבריאים כל עסק ומעבירים אותו לפעילות על הפסים הנכונים והאפקטיביים בלבד.

    גם בעסק שלכם מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים עשויה לגרום למהפך חיובי.דברו איתנו ונשמח להעניק לכם ליווי מקצועי שיוציא מהעסק שלכם את המיטב ויעלה באופן משמעותי את המכירות ואת התחרותיות מול המתחרים.

    בנוסף, מוזמנים להתרשם עוד ממגוון שירותינו:

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר