העולם כולו סובב קשרים אישיים - Frontask CRM

השאירו פרטים

    העולם כולו סובב קשרים אישיים

    העולם כולו סובב סביב קשרים בין-אישיים. מערכת Frotnask CRM מודעת לחשיבות הקשרים הבין אישים ונותנים לך את כל הכלים לנהל במעטפת אחת את כל הקשרים והקישורים הרלוונטים.

    העולם כולו סובב סביב קשרים בין-אישיים. מערכת Frotnask CRM מודעת לחשיבות הקשרים הבין אישים ונותנים לך את כל הכלים לנהל במעטפת אחת את כל הקשרים והקישורים הרלוונטים.
    במאמר זה ניתן סקירה קצרה על האפשורויות העומדות בפניך לנהל את הקשרים במערכת הCRM שלך.

    קישור לחברה

    בסופו של יום אנחנו עובדים ומדברים מול אדם מסוים – הוא איש הקשר שלנו . אותו איש קשר עובד בחברה מסוימת ועמו עובדים באותו מקום כפי הנראה מספר אנשים שונים.
    כאשר אנו מקימים איש קשר ופותחים גם כרטיס חברה נוכל אחריר כן לקשר אל החברה הזו את אנשי הקשר הנוספים בין אם אלו אנשי קשר שלנו או אנשי קשר לגורמים אחרים העובדים איתנו – למשל הנהח”ש צריכה לעבוד מול הנהלת החשבונות של חברת הלקוח, או הספק וכן הלאה.

    בכרטיס חברה נמצא את כל אנשי הקשר המקושרים לאותה חברה, את פרטיהם האישים, וגם את כל המשימות המתנהלות מול כלל אנשי הקשר בחברה זו.

    קישור אנשי קשר

    במסגרת קשרינו עם לקוחות שונים יתכנו מצבים בהם נרצה לדאוג שאיש קשר מסוים יקבל העתקי מיילים שנשלחים בין אנשי הקשר המקושרים – למשל מי שמנהל חוגים רוצה שהן ההורה והן הילד יקבלו הודעות ; יש מקרים שבהם נרצה שהן הלקוח שלנו והן קולגה שלו בחברה יקבלו את אותו מייל, או אפילו מקרים בהם אותו איש קשר משמש בתפקיד בכמה חברות שונות . עבור מקרים אלו קיימת במערכת האפשרות לקשר אנשי קשר שונים וליצור חיבור בינהם (אם תבחרו) בעבור שליחת מיילים.

    כמובן שלצורך כך ניתן לחבר בין לקוח ללקוח, בין ספק ללקוח ובין עובדים ללקוחות.

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר