מערכת CRM למועדון לקוחות וניהול לקוחות למתקדמים | Frontask CRM

השאירו פרטים

    מועדון לקוחות – ניהול לקוחות למתקדמים

    עם Frontask CRM הקמת מועדון לקוחות וניהול קשרי לקוחות מעולם לא היו קלים יותר

    עם מערכת Frontask CRM ניתן בפשטות להזין אנשי קשר אל המערכת ולשייך אותם אל הקבוצה המתאימה, לסמן בלחיצת כפתור…

    הקמת מועדון לקוחות וניהול קשרי לקוחות מעולם לא היו קלים יותר.

    עם מערכת Frontask CRM ניתן בפשטות להזין אנשי קשר אל המערכת ולשייך אותם אל הקבוצה המתאימה, לסמן בלחיצת כפתור במה הם מתענינים, להפיץ אליהם דיוור ועוד. כי במערכת Frontask CRM מועדון לקוחות הוא חלק בלתי נפרד מניהול קשרי הלקוחות.

    הקמת קבוצה של לקוחות בעלי ענין משותף נעשית בקלות. הקימו קבוצה, שייכו אליה אנשי קשר מתוך המערכת, או באמצעות פקודת הייבוא, ועדכנו את התחומים בהם הקבוצה מתענינת.

    המערכת מציעה לכם מספר דרכים לעשות זאת – נהלו קבוצות של עבודה כפרויקט של תחום עניין מסוים, או אפילו תייגו את לקוחותיכם על פי פרופילים לציון תחומי ההתענינות שלהם ולשייכם למועדון.

    מי מכם שמנהל מועדון לקוחות על מנוים לתקופות זמן יוכל להגדיר לעצמו גם בעבור כל אחד תזכורת לפני סיום המנוי כדי ליצור קשר עם הלקוח ולחדש את המנוי, בקלות….

    תוכלו בלחיצת כפתור לפנות לכל הלקוחות שלכם באמצעות מייל או סמס ולעדכן אותם על מבצע מיוחד לחברי מועדון הלקוחות, תוכלו לזמן את כולם למפגש ברשת החנויות שלכם ולעדכן בכל עת את הפרטים הרלוונטים שלהם.

    ניתן כמובן בכל עת להמשיך ולהוסיף אנשי קשר אל כל אחד ממועדוני הלקוחות שתקימו במערכת, כי אנחנו מבינים שמועדון לקוחות זה חלק בלתי נפרד מניהול קשרי הלקוחות שלך, ובעזרת Frontask CRM תגלו גם כמה זה פשוט.

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר