“איך הסתדרנו קודם בלי ה-CRM?”
חברת איתן תיירות והפקות מתמחה בארגון והפקת ימי גיבוש וכיף לחברות מובילות
במשק הישראלי.
בשנה האחרונה הרחבנו את מעגל לקוחותינו בצורה משמעותית, ואין ספק שבעזרת מערכת
Frontask CRM העבודה במשרד התייעלה ביותר. המערכת מאפשרת לנו מעקב שוטף אחר
לקוחות, ומערך המשימות מארגן את הדברים ומונע פספוסים כך שכל לקוח מקבל את
המענה המבוקש. המערכת נוחה וברורה וגם העובדים אשר חששו בהתחלה מעידים היום על
סדר וארגון שהתוכנה הכניסה לעבודה השוטפת במשרד.
יש לציין במיוחד את התמיכה המצויינת שמלווה אותנו כל הזמן בסבלנות ובמהירות
ונותנת מענה לכל צרכינו.
וכמאמר מנהלת הלקוחות הראשית שלנו: 'איך הסתדרנו קודם בלי ה-CRM? ..' (-:
תודה לשגיא, צבי וכל הצוות היקר ובהצלחה בהמשך.
יעלה מורשת, איתן תיירות
“השימוש במערכת הניהול סייע לנו לייעל את העבודה, לעבוד במספר
מוקדים, לקיים קשר ישיר בין כל משתמשי המערכת ולהפיק את המקסימום
מיום העבודה.”
חברת Over Israel החלה לעבוד עם מערכת הניהול Frontask CRM לפני כחצי שנה
והשינוי היה מהיר ומורגש.
באמצעות מערכת הניהול הצלחנו להגדיל את רשימת התפוצה שברשותנו, לתת מענה מהיר,
יסודי ומקצועי ביותר, לתעד ולנהל רישום מסודר של תיקי הלקוחות והספקים ולקיים
התכתבויות ביעילות באמצעות אמיילים מרוכזים או/ו הודעות טקסט בתבניות מוכנות
מראש.
השימוש במערכת הניהול סייע לנו לייעל את העבודה, לעבוד במספר מוקדים, לקיים קשר
ישיר בין כל משתמשי המערכת ולהפיק את המקסימום מיום העבודה.
חשוב עוד יותר לציין את הזמינות, האדיבות והשירות הנהדר שקיבלנו ועודנו מקבלים
מנציגי חברת bewise. הנכונות לענות בפירוט ובהרחבה על שאלותינו, המענה המהיר
לדברים שהצריכו הסתגלות לסוג העבודה שלנו, הפתרונות שסייעו לנו והסבלנות הרבה.
על כל זאת ועוד תודה רבה! המשיכו כך.
Over Israel כדורים פורחים בישראל
“מעבר לשביעות רצוננו מהשימוש במערכת, ברצוננו להודות לכם על
ההקשבה לצרכינו, ההיענות לבקשותינו המיוחדות ולתמיכה הטובה
שקיבלנו מכם עד להרצה העצמאית.”
כחול ירוק הינו הבית של המרצים המובילים, ומעניק שירותי מופעים סדנאות והרצאות
חוויה של מגוון אומנים מהשורה הראשונה לציבור נרחב של לקוחות, בעלי צרכים
משתנים בדינאמיות גבוהה.
לאחר בחינה של מספר פתרונות לניהול לקשרי לקוחות, התחברנו Frontask CRM וכבר
לאחר תקופה קצרה של העלאת הנתונים ובנית התבניות הבסיסיות, בסיוע ובתמיכה של
שגיא לוי וצבי רכניץ התחלנו בעבודה מול לקוחותינו עם המערכת.
מיד גילנו במערכת עצמה וכן בעבודה באמצעות האינטרנט, מגוון יתרונות, המקלים על
ניהול העבודה השוטפת וליווי כל לקוח באופן אישי, תוך זיהוי מהיר וקבלת כל המידע
תוך כדי ניהול שיחת טלפון, עדכון מיידי של פרטי השיחה וכן מתן מענה יעיל וזאת מכל
מקום ובכל עת, כמעט. שמירת הקשר היזום עם הלקוחות נהייתה נוחה יותר, עם מערכת
הקמפיינים המאפשר חיבור מהיר ומעקב נוח מול הלקוחות.
מעבר לשביעות רצוננו מהשימוש במערכת, ברצוננו להודות לכם על ההקשבה לצרכינו,
ההיענות לבקשותינו המיוחדות ולתמיכה הטובה שקיבלנו מכם עד להרצה העצמאית. אנו
מקוים לשיתוף פעולה פורה איתכם, גם בהמשך וכן, לפיתוחים נוספים של המערכת,
לשיפור הניהול והמענה ללקוחות.
המשיכו להפתיע אותנו לטובה!
יישר כוח וכה לחי,
מני אלבז, בשם צוות כחול ירוק