איך מייצרים לידים: כך תשיגו יותר לידים | Frontask CRM

השאירו פרטים

    איך מייצרים לידים?

    לידים הם במקרים רבים המפתח להצלחתו של העסק כיוון שהם מייצרים תנועה בקשרי הלקוחות ומובילים לא אחת לעלייה בהיקף ההכנסות. זו הסיבה שבעלי עסקים רבים בוחנים דרכים שונות כדי לקלוט כמה שיותר לידים ולהפיק מהם את המיטב.

    אופציות של יצירת לידים

    בעלי עסקים ששואלים איך מייצרים לידים, פונים אל משרד שיווק דיגיטלי אשר מסוגל לבצע עבורם את הפעולות הנדרשות לאור המיומנות של צוותי העובדים.

    האפשרויות הן העברת מידע בדואר אלקטרוני, או פרסום מודעות בגוגל, הגולשים נכנסים למודעה, עוברים בין הקטגוריות השונות באתר ואם יש להם שאלות או שהם מעוניינים לבצע עסקה טלפונית, הם משאירים את פרטיהם בטבלה של צור קשר שנמצאת באתר האינטרנט של החברה.

    אפשרות נוספת היא פרסום באמצעות פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות. ההשפעה של כל אחת מהרשתות האלו היא עצומה וכאשר מתבצע פרסום מפולח לקבל היעד, יש לכך תהודה גבוהה ולכן לקוחות פוטנציאליים רבים משאירים את הפרטים שלהם באתר.

    הערך המוסף של לידים איכותיים

    קיימות שיטות פרסום שונות שבאמצעותן פונים באופן ישיר ללקוחות ומציעים להם להשאיר את פרטיהם. זה קורה כאשר אדם מעוניין לרכוש מוצר או לקבל שירות והמידע שקיבל באתר אינו מספיק לו ויש לו כמה שאלות נוספות או הבהרות שהוא מעוניין לקבל. רצונו של הלקוח הוא לשוחח עם איש מקצוע של החברה כדי לקבל את מלוא המידע ובהתאם לכך לקבל החלטה אם לבצע את הקנייה או לא.

    באופן טבעי כל עסק מעוניין שכל ליד יוביל למכירה, זה לא מה שקורה בפועל אך הלידים בהחלט יוצרים הכנסות בכל תחום אפשרי. איך מייצרים לידים אשר הופכים לקנייה? חשוב לחזור ללקוח תוך פרק זמן קצר כשהוא עדיין זוכר שהוא השאיר את פרטיו באתר. מעביר לכך חשוב להקשיב לשאלותיו ולהעניק תשובה מפורטת עם מלוא הנתונים.

    כך הלקוח יתרשם שמדובר בגוף אחראי שאפשר לסמוך עליו ויהיה לו קל יותר לקבל החלטה לכאן או לכאן. אם הוא ביצע את הקנייה זה מעולה ואם הוא לא ביצע אותה בפועל, מומלץ לבצע מעקב ולשוחח שוב עם הלקוח לאחר תקופה קצרה, כדי לעודד אותו לקדם את התהליך.

    זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של פרונטאסק מערכת CRM כדי לקבל ליווי וייעוץ מקצועי אשר יוביל לכך שהשאלה תהיה לא רק איך מייצרים לידים אלא איך הופכים כל לקוח פוטנציאלי כזה ללקוח שחוזר לאתר שוב ושוב.

    בנוסף, מוזמנים להתרשם עוד ממגוון שירותינו:

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר