עדיין לא לקוחות? הירשמו עכשיו למערכת ה-CRM הטובה בישראל והגדילו את הרווחים:

Leave this empty:

בניהול הקשר עם הלקוח צריך להיות גמיש – גם מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלך צריכה להיות גמישה!

בניהול הקשר עם הלקוח אתם ודאי נדרשים לגלות גמישות רבה יום יום, כל לקוח הוא עולם ומלואו, וכמובן...

בניהול הקשר עם הלקוח צריך להיות גמיש – גם מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלך צריכה להיות גמישה!

בניהול הקשר עם הלקוח אתם ודאי נדרשים לגלות גמישות רבה יום יום, כל לקוח הוא עולם ומלואו, וכמובן שמבלחינתו הוא הלקוח היחידי שלכם, כך , גם אתם, מצפים ממערכת ניהול קשרי הלקוחות שלכם לגלות גמישות דומה. ובכן Frontask CRM היא בהחלט התשובה ההולמת את הצורך שלכם.

באמצעות מערכת Frontask CRM תגלו כמה קלה ונוחה להתאימה לצרכים שלכם, לא עוד מוצר מדף רגיל, או מערכת שנבנתה בהתאמה אישית פעם מזמן כשהעסק היה בהקמה, אלא מערכת שהיא בבחינת עלות מדף ומתאימה אישית אליכם. כך החיסכון ניכר פעמים לא עוד בזבוז זמן יקר בהכנת איפיון מפורט שרק חלקו מגיע לכדי ביצוע, וגם עלות מופחת בהרבה כיון שתמצאו מגוון רב של מסלולי שימוש במערכת Frontask CRM

1. גלו כמה קל ונוח להטמיע ולהתאים אישית את תהליך העבודה בעסק אל המערכת
הגדרת תהליך העבודה הרווח בבית העסק / אליו מתכוון בית העסק נעשה בקלות ובאופן עצמאי. המערכת מציעה לכם מספר אפשרויות מתקדמות כמו: הגדרת העובדים המטפלים בכל שלב ושלב באופן אוטמטי, הגדרת תאריך יעד לטיפול בסוגים שונים של משימות וגם אפשרות לבנית תהליך גמיש בעבור העובדים או דווקא סגור ומוקפד כדי להכניס את העובדים לתוך תבנית הליך העבודה שברצונכם שינהלו. כל ההגדרות ניתנות כמובן לשינוי בכל שלב.

2. היכולת להטמיע במערכת בקלות את הצעות המחיר שלכם, חשבוניות, מיילים שאתם נוהגים לשלוח שוב ושוב. הכנסו בקלות אל המערכת הטעינו את הלוגו שלכם ועצבו את המסמכים כפי שאתם רוצים שכל איש בחברה ישלח אותם וכל נמען של מי מעובדיכם יקבל את המלל המותאם אליו, עם שמו כמובן וכל פרטי ההתקשרות של החברה או העובד המטפל לפי בחירתכם.

3. יומן אישי לכל עובד במערכת, המאפשר לכם לסנכרן את יומן המערכת עם היומן בסמארטפונים שלכם. בנוסף תוכלו למצוא מגוון מצבי תצוגה בל שהיומן כל אחד לפי החלטתו. כמנהלים תוכלו תמיד גם לצפות ביומן של עובדיכם ולסייע בעת הצורך.

4.מגוון מסלולי רשיונות המתאימים לכל חברה, חבילות מיילים הניתנות לשינוי והתאמה מתקדמת ועוד. כל עסק בהתאם לצורך שלו, לגודלו ולהיקף הפעילות שלו.

5. ניתן בנקל להוסיף שדות מסוגים שונים לתפעול המערכת כי ברור לנו כמו לכם שכל עסק יש לו הצרכים שלו, יש לו אופי העבודה שלו וכי מערכת ניהול קשרי הלקוחות של כל עסק שונה מרעותה. במערכת Frontask CRM יכול כל בית עסק ליצור את העולם שלו, בהתאמה אישית קלה ולפי צרכיו.

Frontask CRM מערכת לניהול קשרי לקוחות מן המדף שמתאימה כמו כפפה ליד שלך... ושלך... ושלך... ושלך.... 

רוצה לראות איך מערכת ה-CRM החכמה משפרת את העסק שלך?

להרשמה בחינם למערכת CRM  

ללא כל התחייבות יש לשלוח את הטופס במלואו:

Leave this empty:

הרשמה
חינם!