עדיין לא לקוחות? הירשמו עכשיו למערכת ה-CRM הטובה בישראל והגדילו את הרווחים:

Leave this empty:

״כמנהלת החברה, אני נהנית מדוחות ניהול וביצוע מתקדמים, ומצליחה באופן מושכל להתנהל מול צרכי העבודה היומיומיים של חברת OffiSense ולקוחותיה.״

חברת OffiSense פיתחה עבור לקוחותיה מטריה של שירותים מתקדמים המספקים מענה מלא, בתחומי האדמיניסטרציה, הניהול האישי, ניהול השיווק והמכירות, ושימור לקוחות. אחד הכלים העיקריים בהם אנו משתמשים היא מערכת ה-Frontask CRM. המערכת משמשת את עובדי OffiSense, אך לא רק.

כחלק מאופן עבודתנו, מערכת ה-Frontask CRM מהווה כלי המוטמע אצל לקוחותינו הרבים, ומהווה נדבך משמעותי בהבניית תהליכי העבודה של משרדם והתנהלות נכונה ויעילה ביותר. עובדי OffiSense מיומנים בעבודה במערכת ה-CRM על היבטיה השונים, הן בניהול המשימות, הלקוחות, ותהליכי השיווק המתנהלים בה, ומדווחים על שביעות רצון מנוחות ופשטות השימוש בה.

כמנהלת החברה, אני נהנית מדוחות ניהול וביצוע מתקדמים, ומצליחה באופן מושכל להתנהל מול צרכי העבודה היומיומיים של חברת OffiSense ולקוחותיה.

לא זאת אף זאת – אני חייבת לציין כי אנו נהנים משירות לקוחות נפלא, אוזן קשבת לצרכינו, נכונות והירתמות בכל עת נדרשת – מכל צוות Frontask CRM.

אתי זומר, מנכ”ל

״המערכת הזו היא חלק מרכזי בארגון, תהליכי העבודה הפכו יעילים ביותר וניכר בחיסכון בזמן עבודה, נדמה כאילו היתה קיימת מאז ומעולם וקשה לחשוב היום על עבודה בלעדיה.״

אני רוצה להודות לצוות Frontask CRM, שעזרו לי לעשות סדר בארגון. שנים שחיפשנו פיתרון וניסינו תכנות CRM למיניהן ולא הצלחנו למצוא משהו שמצד אחד יהיה ידידותי ויחד עם זאת ייתן מענה נכון עבורנו. חשבתי שהברירה היחידה שנותרה היא לקחת מתכנת שיבנה עבורי תכנה שתתאים במדויק לאופי הארגון שלנו, אך בסופו של דבר החלטתי שאין לי את הזמן לבנות מערכת בעצמי.

זמן רב לקח עד שהחלטתי בכלל לחפש תכנה אחרת. ממש במקרה אחת העובדות שלי עשתה חיפוש באינטרנט והגיע לאתר שלכם, כבר כשראינו את הסרטון התכנה היתה נראית ידידותית מאוד והחלטנו לתת צ'אנס. כבר בפגישה הראשונה עם שגיא, שהראה כל כך הרבה סבלנות ולימד בצורה מאוד פשוטה וברורה, הבנתי כי מדובר בתכנה מאוד ידידותית ומתאימה לצרכינו.

כמעט כל שאלה או 'התקלה' מצידי לשגיא היה מענה מיידי. כבר לאחר הפגישה בניתי לבד את תהליכי העבודה, וגם החשש שלי בנוגע להטמעת התכנה לשאר העובדים בארגון התבדה, ולהפתעתי הספיקו לי כמה דקות הדרכה עם כל עובד ותוך מספר ימים כל הארגון החל לעבוד על התכנה כאילו שירתה אותנו כבר שנים.

בכל פעם הדרישות שלי עלו (כי עם האוכל בא התיאבון) ורציתי עוד ועוד ובכל פעם שהצבתי רף נוסף, מיד קיבלתי מענה תואם, בניית דוחות המותאמים לנו, תוספת של שדות רלוונטים וניתוח נתונים לפיהם וכו'... עם הזמן בכל פעם צוות המתכנתים המשיכו לשדרג את המערכת, מה שתרם לנו עוד ועוד גם מבלי שנבקש.

כיום המערכת הזו היא חלק מרכזי בארגון, תהליכי העבודה הפכו יעילים ביותר וניכר בחיסכון בזמן עבודה, נדמה כאילו היתה קיימת מאז ומעולם וקשה לחשוב היום על עבודה בלעדיה.

תודה לשגיא ולצוות שעזרו לנו לנהל את הארגון ביעילות!

גנית פרג, מרכז לילה טוב

עדיין לא לקוחות? הירשמו עכשיו למערכת ה-CRM הטובה בישראל והגדילו את הרווחים:

Leave this empty:

״מאז שבחרנו לעבוד במערכת Frontask CRM העניינים פשוט זורמים ובקלות.״

אנו בתכלת פרסום מנהלים צוות של כשלושים עובדים בתחומי הפרסום השונים לעולם האינטרנט – בנית אתרים, תכנות ועוד.

מאז שבחרנו לעבוד במערכת Frontask CRM העניינים פשוט זורמים ובקלות. משימות מועברות בין העובדים השונים בקלות עם כל המידע הרלוונטי, והכל מסודר ובמקום.

לי כמנהל קל ונוח לעקוב אחרי הפעילות שנעשית – מי תקוע ואיפה, ומי מקדם את העניינים ומתקדם בסגירות עם לקוחות. גם העובדים מדווחים שהמערכת פשוט עשתה להם

את החיים הרבה יותר מסודרים. מומלץ בחום!

אורן חן, מנכ'ל תכלת פרסום

תכונות עשירות מאין כמוהן, הטמעה מהירה, יכולות התאמה אישית ושירות אישי, שלא מצאנו בשום מקום אחר.

חברת וייזר קפיטל בע'מ, מתמחה בניהול וליווי עסקי ופיננסי לעסקים קטנים ובינוניים, כגון: בעלי חנויות, יבואנים, מוסכים, מפעלי תעשייה, קבלני עבודות, ועוד.

מערכת FronTask CRM משמשת אותנו ככלי תיעוד ובקרה איכותי לניהול הפעילות מול הלקוחות והספקים. המערכת השליטה סדר בביצוע תהליכי העבודה בארגון, עם תכונות עשירות מאין כמוהן, הטמעה מהירה, יכולות התאמה אישית ושירות אישי, שלא מצאנו בשום מקום אחר.

עם FronTask CRM, אנחנו תמיד עם אצבע על הדופק, מלווים את הלקוחות באופן צמוד, ומאפשרים להם לבחור בדרך הנכונה ולמקסם את פוטנציאל הרווחים שלהם.

עדיין לא לקוחות? הירשמו עכשיו למערכת ה-CRM הטובה בישראל והגדילו את הרווחים:

Leave this empty:

“איך הסתדרנו קודם בלי ה-CRM?”

חברת איתן תיירות והפקות מתמחה בארגון והפקת ימי גיבוש וכיף לחברות מובילות במשק הישראלי.

בשנה האחרונה הרחבנו את מעגל לקוחותינו בצורה משמעותית, ואין ספק שבעזרת מערכת  Frontask CRM העבודה במשרד התייעלה ביותר. המערכת מאפשרת לנו מעקב שוטף אחר לקוחות, ומערך המשימות מארגן את הדברים ומונע פספוסים כך שכל לקוח מקבל את המענה המבוקש. המערכת נוחה וברורה וגם העובדים אשר חששו בהתחלה מעידים היום על סדר וארגון שהתוכנה הכניסה לעבודה השוטפת במשרד.

יש לציין במיוחד את התמיכה המצויינת שמלווה אותנו כל הזמן בסבלנות ובמהירות ונותנת מענה לכל צרכינו.

וכמאמר מנהלת הלקוחות הראשית שלנו: 'איך הסתדרנו קודם בלי ה-CRM? ..' (-:

תודה לשגיא, צבי וכל הצוות היקר ובהצלחה בהמשך.

יעלה מורשת, איתן תיירות

“השימוש במערכת הניהול סייע לנו לייעל את העבודה, לעבוד במספר מוקדים, לקיים קשר ישיר בין כל משתמשי המערכת ולהפיק את המקסימום מיום העבודה.”

חברת Over Israel  החלה לעבוד עם מערכת הניהול Frontask CRM לפני כחצי שנה והשינוי היה מהיר ומורגש.

באמצעות מערכת הניהול הצלחנו להגדיל את רשימת התפוצה שברשותנו, לתת מענה מהיר, יסודי ומקצועי ביותר, לתעד ולנהל רישום מסודר של תיקי הלקוחות והספקים ולקיים התכתבויות ביעילות באמצעות אמיילים מרוכזים או/ו הודעות טקסט בתבניות מוכנות מראש.

השימוש במערכת הניהול סייע לנו לייעל את העבודה, לעבוד במספר מוקדים, לקיים קשר ישיר בין כל משתמשי המערכת ולהפיק את המקסימום מיום העבודה.

חשוב עוד יותר לציין את הזמינות, האדיבות והשירות הנהדר שקיבלנו ועודנו מקבלים מנציגי חברת bewise. הנכונות לענות בפירוט ובהרחבה על שאלותינו, המענה המהיר לדברים שהצריכו הסתגלות לסוג העבודה שלנו, הפתרונות שסייעו לנו והסבלנות הרבה.

על כל זאת ועוד תודה רבה! המשיכו כך.

Over Israel כדורים פורחים בישראל

“מעבר לשביעות רצוננו מהשימוש במערכת, ברצוננו להודות לכם על ההקשבה לצרכינו, ההיענות לבקשותינו המיוחדות ולתמיכה הטובה שקיבלנו מכם עד להרצה העצמאית.”

כחול ירוק הינו הבית של המרצים המובילים, ומעניק שירותי מופעים סדנאות והרצאות חוויה של מגוון אומנים מהשורה הראשונה לציבור נרחב של לקוחות, בעלי צרכים משתנים בדינאמיות גבוהה.

לאחר בחינה של מספר פתרונות לניהול לקשרי לקוחות, התחברנו Frontask CRM וכבר לאחר תקופה קצרה של העלאת הנתונים ובנית התבניות הבסיסיות, בסיוע ובתמיכה של שגיא לוי וצבי רכניץ התחלנו בעבודה  מול לקוחותינו עם המערכת.

מיד גילנו במערכת עצמה וכן בעבודה באמצעות האינטרנט, מגוון יתרונות, המקלים על ניהול העבודה השוטפת וליווי כל לקוח באופן אישי, תוך זיהוי מהיר וקבלת כל המידע תוך כדי ניהול שיחת טלפון, עדכון מיידי של פרטי השיחה וכן מתן מענה יעיל וזאת מכל מקום ובכל עת, כמעט. שמירת הקשר היזום עם הלקוחות נהייתה נוחה יותר, עם מערכת הקמפיינים המאפשר חיבור מהיר ומעקב נוח מול הלקוחות.

מעבר לשביעות רצוננו מהשימוש במערכת, ברצוננו להודות לכם על ההקשבה לצרכינו, ההיענות לבקשותינו המיוחדות ולתמיכה הטובה שקיבלנו מכם עד להרצה העצמאית. אנו מקוים לשיתוף פעולה פורה איתכם, גם בהמשך וכן, לפיתוחים נוספים של המערכת,

לשיפור הניהול והמענה ללקוחות.

המשיכו להפתיע אותנו לטובה!

יישר כוח וכה לחי,


מני אלבז, בשם צוות כחול ירוק

רוצה לראות איך מערכת ה-CRM החכמה משפרת את העסק שלך?

להרשמה בחינם למערכת  

ללא כל התחייבות יש לשלוח את הטופס במלואו:

Leave this empty:

הרשמה
חינם!