עדיין לא לקוחות? הירשמו עכשיו למערכת ה-CRM הטובה בישראל והגדילו את הרווחים:

Leave this empty:

סינון רשימת המשימות

רשימת המשימות עמוסה? לא יודעים מאיפה להתחיל? סמנו ברשימת המשימות את סוג המשימות שברצונכם להתחיל לעבוד איתו ולחצו על סימון ה"וי".

רשימת המשימות תעבור סינון ותציג בשלב זה את המשימות מהסוג שסימנתם בלבד.

ניהול מתקדם של תהליכים

באמצעות מסך ניהול התהליכים המתקדם תוכלו להגדיר משימות שיפתחו כתגובה לשלבים שנבחרו בשלבים אחרים.

הכנסו למסך מתקדם בחרו בתהליך ובשלב שברצונכם שיפתח תהליך אחר ובחרו באפשרות "תהליכים לאתחול" וציינו איזה תהליך ברצונכם שיפתח באופן אוטמטי.

ניהול מתקדם של תהליכים

כדי לעקוב אחרי הסטטוס של לקוחותיכם תוכלו להעזרת בדוח אנשי קשר לפי תהליכים, ולסנן את האנשים לפי התהליך בו הם נמצאים.

בדוח אנשי קשר לפי תהליכים תוכלו לסמן מספר שלבים אשר מענין אתכם לראות למשל תוכלו לראות את כל סיבות הסגירה השונות של משימה, או כל האנשים שנמצאים בשלבים שלפני קבלת הצעת המחיר ועוד.

Frontask CRM חוסכת לכם בזמני העבודה

מערכת ניהול קשרי הלקוחות Frontask CRM באה לעזרתכם בקיצור זמני הפעילות והתגובה בעסק שלכם ובחיזוק הקשר בינכם ללקוח.

בעזרת מערכת Frontask CRM  לניהול קשרי לקוחות תוכלו לייצר מענה אוטמטי......

קראו עוד >

העולם כולו סובב קשרים אישיים...

העולם כולו סובב סביב קשרים בין-אישיים. מערכת Frotnask CRM מודעת לחשיבות הקשרים הבין אישים ונותנים לך את כל הכלים לנהל במעטפת אחת את כל הקשרים והקישורים הרלוונטים.
במאמר זה ניתן סקירה קצרה על האפשורויות העומדות בפניך לנהל את הקשרים במערכת הCRM שלך קראו עוד >

Frontask CRM - תוכנה לניהול העסק שלך

מי כמןך יודע, עד כמה קשה לנהל עסק ולשמור עליו מצליח לאורך זמן. הרי יש כל כך הרבה דברים לזכור ולבצע - פניות של לקוחות חדשים, טיפול בלקוחות קיימים, עבודה מול ספקים ומעקב התשלום מולם, הנהלת החשבונות, ניהול העובדים.... כל זאת, ואפילו לא דיברנו עדיין על פעולת......

קראו עוד >

Frontask CRM ומחולל הדוחות המתקדם

מערכת Frontask CRM מעמידה לרשותכם מספר רב של דוחות מובנים עבור ניהול קשרי לקוחות בעסק שלכם, ולצד זה אפשרות להגדיר ולבנות דוחות משלכם על בסיס הנתונים שאתם מנהלים על לקוחותיכם במערכת CRM.

המערכת המתקדמת עבור ניהול לקוחות,......

קראו עוד >

מועדון לקוחות - ניהול לקוחות למתקדמים

הקמת מועדון לקוחות וניהול קשרי לקוחות מעולם לא היו קלים יותר.

עם מערכת Frontask CRM ניתן בפשטות להזין אנשי קשר אל המערכת ולשייך אותם אל הקבוצה המתאימה, לסמן בלחיצת כפתור במה הם מתענינים, להפיץ אליהם דיוור ועוד. כי במערכת......

קראו עוד >

Frontask CRM - קמפיינים ומסרים

מערכת  Frontask CRM מעניקה לכם את האפשרות לקחת את ניהול קשרי הלקוחות שלכם צעד אחד קדימה – ובגדול. כי ניהול קשרי לקוחות סטנדרטי יכול לקחת אתכם ואת העסק עד לנקודה מסוימת בלבד, אבל בשילוב קמפיינים ממוקדים וניהול מועדכון לקוחות......

קראו עוד >

עדיין לא לקוחות? הירשמו עכשיו למערכת ה-CRM הטובה בישראל והגדילו את הרווחים:

Leave this empty:

קיבלתם כסף בתשלומים?

קיבלתם תשלום במספר צ'קים? הכנסו להזנת תשלומים, ציינו את הסכום הנקוב בתשלום, וציינו את הפרטים - בנק, תאריך, מספר הצ'ק ועוד.

בחרו במספר השורות כמספר הצ'קים שקיבלתם והמערכת תוסיף אותם עם הסך הנקוב, כל צ'ק מספרו יעקוב למספר הבא, וגם לחודש העוקב באופן אוטמטי. 

כמובן שתוכלו להעזר בעפרון לשנות פרט כלשהו אם יש צורך בכך.

הוספה מהירה של מוצרים

בעת הכנת הצעת מחיר / חשבונית העזרו ב"הוספה מהירה". סמנו את המוצרים והם יתווספו אל הצעת המחיר / חשבונית. ברירת המחדל תהיה כמובן המחיר שהוזן וכמות -1, אבל בעזרת עפרון העריכה ליד כל מוצר ניתן לערוך את הפרטים הן המחיר והן הכמות.

כמובן שתוכלו להוסיף  מוצרים בקלות ובמהירות אל המערכת באמצעות ייבוא רשימת מוצרים במאצעות קובץ

קשרים בין לקוחות

אם ברצונכם לציין קשר בין לקוחותיכם - למשל לקוח אב ולקוח בן, הכנסו בכרטיס איש הקשר לחוץ הקישורים, ובחרו בהוספת הקשר שברצונכם - למשל קשר בין לקוח אב ללקוח בן, בחרו את איש הקשר השני בעזרת החיפוש וקשרו בינהם.

ניהול מספר חברות במקביל במערכת ה-CRM

אחד היתרונות בשימוש במערכת Frontask CRM הוא ריכוז כל הפעילות הקשור לעסק במקום אחד. כך למשל נוכל למצוא את את כל מאגר הלקוחות והספקים, את כל הפעילויות שעלינו לנהל מולם, את המיילים שנשלחו אליהם, יומן הפגישות וגם ריכוז של מסמכי הנהלת החשבונות.
קראו עוד >

כוחה של סדרת מסרים

מערכת Frontask CRM מתייחדת בכך שהיא לא רק מערכת CRM, אלא היא מוקד פעילות שלם לכל הקשר שלכם הלקוח עוד בשלב שהוא פונה כמתעניין ראשוני. בעזרת מערכת Frontask CRM ניתן לקלוט את פרטי הפונה מאתרי האינטרנט השונים בהם אתם מנהלים את ההרשמות של לקוחותיכם וכבר מהרגע......

קראו עוד >

למה אתם צריכים מערכת CRM?

מערכת CRM היא מערכת לניהול קשרי לקוחות, ומטרתה לעזור לכל בית עסק בניהול הלקוחות והקשר עימם, כך שלעובדים יהיה המידע לגבי העדפותיו של כל לקוח ולקוח, ובאמצעות Frontask CRM יידע גם כל עובד מה עליו לעשות מול כל לקוח ספציפי......

קראו עוד >

Frontask CRM - חיבור למרכזיות ענן לעבודה יעילה

מערכת Frontask CRM לניהול קשרי לקוחות מאפשרת לכם להתחבר באופן ישיר עם המרכזיה בעסק שלכם וכך תוכלו בתוך המערכת לקבל קריאות לנציגי השירות והמכירות שלכם ובלחיצת כפתור לזהות את המתקשר על כל פרטיו, ולהזניק את כרטיס הפעילות של הלקוח במערכת ניהול הלקוחות. קראו עוד >

גמישות והתאמה אישית במערכת CRM

בניהול הקשר עם הלקוח צריך להיות גמיש – גם מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלך צריכה להיות גמישה!

בניהול הקשר עם הלקוח אתם ודאי נדרשים לגלות גמישות רבה יום יום, כל לקוח הוא עולם ומלואו, וכמובן שמבלחינתו הוא הלקוח היחידי שלכם, כך , גם אתם,......

קראו עוד >

ניהול כספים והפקת חשבוניות וקבלות

מערכת Frontask CRM מציעה לך מערך כספים שלם כחלק ממערך ניהול קשרי הלקוחות וניהול המשימות שלך - הצעות מחיר, חשבוניות מס חתומות דיגיטליות, קבלות חתומות דיגיטלית, ודחות מעקב.

באמצעות מערכת Frontask CRM ניתן להכין הצעת מחיר......

קראו עוד >

עדיין לא לקוחות? הירשמו עכשיו למערכת ה-CRM הטובה בישראל והגדילו את הרווחים:

Leave this empty:

הערה שתמשוך תשומת לב

רוצים לרשום הערה שכולם ישימו לב אליה?

רשמו את ההערה בחוצץ ההערות בכרטיס איש הקשר וסמנו הערה זו כהתראה. ליד כל משימה מול אותו איש קשר, ובכרטיסו יתווסף פעמון אשר יתריע בפני המשתמשים לבדוק את הרשום בהערה.

הערה לאיש קשר בפרויקט

בכל פרויקט תוכלו לנהל הערות שונות על אנשי הקשר, אפילו הם רשומים לפרויקט נוסף, ההערה מתייחסת לכל פרויקט בנפרד ולא תשפיע על הקשרו בפרויקטים הנוספים אליהם הם רשום.

לכל פרויקט הערה נפרדת ביחס לאיש הקשר

כיצד להשאר בדוח מחד ולעבור לכרטיס איש קשר

אם ברצונכם מתוך דוח לקפוץ לכרטיס איש קשר ומבלי לעזוב את הדוח, לחצו על מקש ctrl במקלד ועל הקישור לאיש הקשר; כך תגיעו במהירות לכרטיס איש הקשר בחלונית חדשה ובמקביל להשאר בחלונית הדוח.

אתם מגדירים ומחליטים מה יוכלו לראות העובדים במערכת ה-CRM

מערכת Frontask CRM המתקדמת מאפשר לכם לנהל רמות הרשאות שונות לעובדים אשר איפשרתם להם פעילות במערכת.
ניהול ההרשאות והמידע אותו יכולים עובדיכם לראות ניתן כמובן לשינוי בכל נקודת זמן על ידי העובדים המוגדרים מנהלי המערכת.
רמת ההרשאות במערכת נחלקת......

קראו עוד >

העירו את הלקוחות הרדומים עם Frontask CRM

עסקים קטנים ובינונים מתקשים להתחרות בעסקים הגדולים, שכן לאלה יש תקציבי פרסום עצומים ומשאבי כח אדם גדולים. בעוד שבתחומים אחרים, היתרון של חברות קטנות יכול לבוא לידי ביטוי בשירות אישי יותר וממוקד יותר בלקוח, היתרונות הללו הולכים לעיתים לאיבוד בגלל יכולת......

קראו עוד >

עסק קטן? בינוני? גדול? Frontask בדיוק בשבילך!

Frontask CRM הינה המערכת המתקדמת ביותר עבור ניהול לקוחות בעסק שלכם

בעזרת מערכת Frontask CRM תוכלו לנהל ובקלות את כל המידע העסקי שלכם לגבי הלקוחות: מאפייני הסטורית הרכישות שלו בעבר, תחומי ענין, השתייכות......

קראו עוד >

יתרונות במערכת ניהול קשרי לקוחות על שרת ענן

אז כבר ישבת וחשבת וגם החלטת הגיע הזמן לקחת לעסק מערכת ניהול קשרי לקוחות. עכשיו נשאר לך להחליט האם להחליט האם מערכת ניהול קשרי לקוחות מקומית או 'בענן'?

כאן תקבלו את המידע – למה בענן? ולמה Frontask CRM? בעבור ניהול......

קראו עוד >

ניהול משימות ממוקד ומותאם אישית

מי מאיתנו לא נתקל בזה? מרוב עומס משימות בניהול תיקי הלקוחות , דברים לטפל, טפנים להרים, מיילים לשלוח, הצעות מחיר להכין הכל מתערבב בהכל ובסוף פיספסנו המון לקוחות. Frontask CRM באה לעזור לכם בניהול השוטף היום-יומי של ניהול קשרי הלקוחות שלכם.......

קראו עוד >

רוצה לראות איך מערכת ה-CRM החכמה משפרת את העסק שלך?

להרשמה בחינם למערכת  

ללא כל התחייבות יש לשלוח את הטופס במלואו:

Leave this empty:

הרשמה
חינם!