עדיין לא לקוחות? הירשמו עכשיו למערכת ה-CRM הטובה בישראל והגדילו את הרווחים:

Leave this empty:

מערכת Frontask CRM לניהול קשרי לקוחות מאפשרת לכם להתחבר באופן ישיר עם המרכזיה בעסק שלכם וכך תוכלו בתוך המערכת לקבל קריאות לנציגי השירות והמכירות שלכם ובלחיצת כפתור לזהות את המתקשר על כל פרטיו, ולהזניק...

מערכת Frontask CRM לניהול קשרי לקוחות מאפשרת לכם להתחבר באופן ישיר עם המרכזיה בעסק שלכם וכך תוכלו בתוך המערכת לקבל קריאות לנציגי השירות והמכירות שלכם ובלחיצת כפתור לזהות את המתקשר על כל פרטיו, ולהזניק את כרטיס הפעילות של הלקוח במערכת ניהול הלקוחות.

מודול חיבור המרכזיה למערכת הCRM שלכם מאפשר לא רק את היכולת לטעון בלחיצה אחת את כל פרטי המתקשר המוזנים למערכת, אלא גם מאפשר לנציגי המכירות והשירות שלכם אפשרות לבצע שיחה יזומה מתוך המערכת בלחיצת כפתור לכל אחד ממספרי הלקוח, במרכזיות בהן אין בשלוחת הנציג חייגן והחיוג מתבצע מתוך חיבור למחשב.

בעבור כל נציג ניתן לראות, לפי מספר השלוחה האישי שלו, את כל סך פרטי השיחות שהוא טיפל בהם, משך כל שיחה, את שם החברה אם נרצה להוציא דוח מפורט לפי חברות שאנו עובדים מולם , וכמובן פילוח לפי תאריכים, וכך אנו יכולים לעקוב אחר הטיפול וניהול הלקוחות שלנו.

החיבור למרכזיה וירטואלית נתמכת במערכת ניהול הלקוחות מאפשר את היכולות הבאות (על פי היכולת של המרכזיה המחוברת):

1. חיוג ישיר מכרטיס הלקוח ומרשימת המשימות.

2. טעינה ישירה בלחיצה, של כרטיס הלקוח אשר מתקשר כרגע לשלוחה לצורך מתן שירות אישי ויעיל.

3. צפייה בפירוט השיחות עבור כל איש קשר במערכת, כולל קישור להקלטת השיחה במרכזיה (אם קיימת ההקלטה)

היתרונות הרבים בשימוש באפשרות זו במערכת Frontask CRM היא בניהול הקשר עם הלקוח באופן מיידי: אין צורך לחפש את הלקוח המתקשר לפי מספרו במערכת, אלא לחיצת עכבר אחת פשוט תקפיץ ובאופן מיידי את כרטיס הלקוח, ובו כל פרטי הלקוח, וכמובן כל ההסטוריה של הטיפול בפניות הלקוח עד כה.

מהירות התגובה והקישור לכל מאפייני הלקוח יכולה להיות ההבדל בין סגירת עסקה או נטישה של הלקוח, ולכן שילוב אפשרות זו במערכת הCRM שלכם יכולה לא רק לקצר ולייעל את זמני התגובה של העובדים שלכם, אלא גם ליצור תקשורת ישירה וברורה בין נציג העסק שלכם ללקוח.

לכם כמנהלים שילוב מודול זה במערכת Frontask CRM מאפשרת לא רק קידום העניינים מול הלקוח וייעול זמני העבודה של עובדיכם, אלא גם תאפשר לעקוב ולמדוד את זמני השיא של הפעילות של העובדים הן בייזום שיחות והן בשיחות נכנסות, וכך תוכלו לזהות באופן נכון ומדויק את מוקדי הכוח החשובים לארגון שלכם בטיפול בשיחתו ובניהול הקשר עם הלקוחות.

השירות ניתן כאופציה, עבור המרכזיות הנתמכות במערכת, ובהתאם ליכולת של כל מרכזיה.

אנחנו שוקדים כל העת להרחיב את שיתופי הפעולה עם ספקי מרכזיות, וכן לשפר עוד יותר את רמת האינטגרציה עם המערכת, ולייעל עבורכם את העבודה עוד יותר!

רוצה לראות איך מערכת ה-CRM החכמה משפרת את העסק שלך?

להרשמה בחינם למערכת CRM  

ללא כל התחייבות יש לשלוח את הטופס במלואו:

Leave this empty:

הרשמה
חינם!