עדיין לא לקוחות? הירשמו עכשיו למערכת ה-CRM הטובה בישראל והגדילו את הרווחים:

Leave this empty:

מערכת CRM היא מערכת לניהול קשרי לקוחות, ומטרתה לעזור לכל בית עסק בניהול הלקוחות והקשר עימם, כך שלעובדים יהיה המידע לגבי העדפותיו של כל לקוח ולקוח, ובאמצעות Frontask CRM...

מערכת CRM היא מערכת לניהול קשרי לקוחות, ומטרתה לעזור לכל בית עסק בניהול הלקוחות והקשר עימם, כך שלעובדים יהיה המידע לגבי העדפותיו של כל לקוח ולקוח, ובאמצעות Frontask CRM יידע גם כל עובד מה עליו לעשות מול כל לקוח ספציפי בכל יום ויום.

נכון, ההכרה שיש לעסק שלך צורך במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות צריכה לנבוע ממך, בין אם בשל היקף הלקוחות הגדל, או בשל היקף הפעילות שהעסק מנהל מול לקוחותיו, או אפילו כדי להגדיל את מאגר הלקוחות הקיימים בעסק ולהפכם מלקוחות פוטנציאלים ללקוחות פעילים.

היקף הלקוחות שניתן לנהל במערכת Frontask CRM הוא בלתי מוגבל, ניתן לנהל היקף גדול כקטן של לקוחותיך ולסווגם לפי תחומי ענין שלהם בפעילות העסק; למיינם ולסווגם לפי סוג ואופי הרכישות שלהם מבית העסק ועוד ועוד.

חשוב לכם בעלי העסקים שהפעילות של עובדיכם תהיה כזו המתמקדת במאפיינים המסוימים של כל לקוח, ואת כל המידע הזה, ואת כל הסטורית הפעילות מול כל לקוח ולקוח לא ניתן לנהל יותר 'בזכרון'. צריך מערכת CRM עם מאגר מידע של החברה ובעבור החברה ולנהל את כל פרטי המידע בצורה מאורגנת וקלה לשליפה.

כאן נכנסת לתמונה Frontask CRM אשר תעזור לכם לא רק לאתר את פרטיו של כל לקוח ולקוח אלא גם תבוא לקראתכם בסיווגים השונים אליהם שייכתם את הלקוח המסוים, תציין לאיזה מועדון לקוחות הוא שייך, אילו הצעות מחיר העברתם לו בעבר ומה מהם אישר – כלומר מה רכש בפועל ועוד ועוד.

עם Frontask CRM כל המידע על ניהול הלקוחות נגיש לעובדיך מכל מקום – בין אם זה איש המכירות בשטח, או המענה הטלפוני שלך וגם שירות הלקוחות שלך ואפילו לכל בעל עסק בעת שנדרשת התערבות. כך, לא משנה מה היקף הלקוחות שלך, כל המידע על כל הפעילות נשמר זמין ומתועד לנוחיותכם במערכת ה-CRM.

היקף הפעילות המתנהלת בחברה – ידוע לכל היום כי התחרות על כל לקוח היא קשה יש הרבה מתחרים והלקוחות עושים היטב את חשבונותיהם ובעצם היקף הפעילות שלנו עד לסגירת עסקה עולה בצורה רבה – בין אם זה בהתקשרויות טלפוניות – נכנסות או יזומות, תזכורות, העברת מיילים, עדכונים על ימי מבצעים ועוד ועוד.
היקף הפעילות מול הלקוח עלה וגדל.

כיום הן בגלל התחרות העזה על כל לקוח והן בגלל היקף הלקוחות הן הפוטנציאלי והן הקיים הגדלים מידי יום, קשה לנו לנהל את מעקב הפעילות שלנו בדף או מהזכרון, ויש להעזר במערכת. Frontask CRM באה גם כאן לעזרתך ובאמצעותה ניתן להגדיר סוגים שונים של משימות לטיפול בסוגים שונים של לקוחות והכי חשוב כל המידע נשאר תמיד זמין, כל המשימות יופיעו לעובדים הרלוונטים לטיפול בתאריכי היעד בין אם שהם קובעים מול לקוח מסוים, או בתאריכי יעד שמגדיר כל בעל עסק בהתאם לפעילות ונהלי בית העסק.

באמצעות מערכת Frontask CRM, תוכלו להגדיר בקלות ובמהירות את המשימות השונות לטיפול העובדים, כל בית עסק לפי צרכיו, ולפי אופי הפעילות שהוא מנהל. המערכת תבוא לעזרת העובדים ותקפיץ להם תזכורות בשעות ייעודות לטיפול במשימה, תציע להם את המייל הרלוונטי לכל שלב פעילות , וכמובן תאפשר להם בכל רגע נתון להעביר את המשימה לטיפול גורם מוסמך מהם לטיפול. כך תבוא תוכנת ה-CRM לעזרתכם גם בחיסכון ניכר של הזמן וגם במיתוג העסק ובניסוח מקצועי אחיד.

ניהול קשרי הלקוחות שלך מתמקד בלקוח, וכך גם מערכת Frontask CRM מציבה את כל הפעילות והמידע תחת מקום אחד – כרטיס הלקוח, שם ניתן למצוא את כל הסטוריית הפעילות מולו – מי שוחח איתו בעבר ועל מה, אילו מיילים נשלחו אל הלקוח, איזה פגישות כבר התקיימו איתו, האם כבר קיבל מאיתנו הצעת מחיר בעבר ואם כן על מה ובאיזה עלות ועוד נתונים רבים. הכל תחת מקום אחד מרוכז ובתיעוד מפורט בעבור כל נושא ופעילות בצורה מסודרת.


מערכת Frontask CRM מציעה מענה לכל הבעיות שהוזכרו, וגם מספר יתרונות ייחודים כמו למשל מודולים מיוחדים לניהול מועדוני לקוחותגמישות ונוחות בהתאמה אישית בכל נושא מרכזי במערכת; קמפיינים ממוקדים מתוך המערכת , מודול הנהלת חשבונות כחלק מהCRM ועוד יתרונות רבים

Frontask CRM כי ניהול קשרי לקוחות זה עסק רציני... אבל כדי שהוא יעבוד צריך מערכת גמישה שחושבת על הלקוח בדיוק כמוך.

רוצה לראות איך מערכת ה-CRM החכמה משפרת את העסק שלך?

להרשמה בחינם למערכת CRM  

ללא כל התחייבות יש לשלוח את הטופס במלואו:

Leave this empty:

הרשמה
חינם!