עדיין לא לקוחות? הירשמו עכשיו למערכת ה-CRM הטובה בישראל והגדילו את הרווחים:

Leave this empty:

אחד היתרונות בשימוש במערכת Frontask CRM הוא ריכוז כל הפעילות הקשור לעסק במקום אחד. כך למשל נוכל למצוא את את כל מאגר הלקוחות והספקים, את כל הפעילויות שעלינו לנהל מולם, את המיילים שנשלחו אליהם, יומן הפגישות...

אחד היתרונות בשימוש במערכת Frontask CRM הוא ריכוז כל הפעילות הקשור לעסק במקום אחד. כך למשל נוכל למצוא את את כל מאגר הלקוחות והספקים, את כל הפעילויות שעלינו לנהל מולם, את המיילים שנשלחו אליהם, יומן הפגישות וגם ריכוז של מסמכי הנהלת החשבונות.

בכל כרטיס לקוח נוכל למצוא את הלשונית "כספים" שבאמצעותה ניתן, על פי הרשאות שונות שניתנות לעובדים, להפיק החל מהצעות מחיר וחשבונות עסקה (שהם מעין דרישת תשלום) הפתוחים כמודול חינמי בכל מערכת ועד חשבונית מס, קבלות וחשבוניות מס קבלה.

המערכת מאפשרת לנו בנוסף לכך לנהל גם מספר חברות תחת אותה מערכת - לא רק סיווגם לפי 'תיוג' להגדרה לחברות שונות שאנו מנהלים, או תבניות עם חתימות שונות לעובדים שונים בחברות השונות שאנו מנהלים, אלא גם אפשרות להפיק מתוך אותה מערכת חשבונות ללקוחות תחת שתי חברות שונות שאנו מנהלים במערכת.

באופן הזה נוכל להעניק גישה לעובד או עובדים שאחד מהם ינהל את הפעילות הכספית של חברה א' ואחר את הפעילות של חברה ב' (אפשר גם להקצות לאותו עובד את ההרשאה), ולהגדיר עבור כל חברה באופן קל ונוח את הגדרותיה - המספרים לפיהם יתחילו המסמכים ; כתובת כמובן שם החברה ומספרה ברשם החברות.

כך, אנו מנהלים בקלות מסד לקוחות בין אם נפרד או משותף לשתי החברות ריכוז של מסמכי הנהלת חשבונות עבור מספר חברות, כשכל אחת מהן עם רצף המסמכים העדכני לה, דוחות המציגים את מצב החברה הנפרדים שלה והכל תחת אותה מערכת בה אתם מנהלים את כל פעילותכם מול מאגר הלקוחות.

רוצה לראות איך מערכת ה-CRM החכמה משפרת את העסק שלך?

להרשמה בחינם למערכת CRM  

ללא כל התחייבות יש לשלוח את הטופס במלואו:

Leave this empty:

הרשמה
חינם!